Saturday, March 16, 2013

Οι Damen nike δωρεάν για περπάτημα

Ξαφνικά, nike air max σηκώσει το τηλέφωνο και άρχισε να αναζητήσετε έναν αριθμό τηλεφώνου."Γεια σας, Γεια σας, Μια εταιρεία φωλιά Jingli; Είμαι πελάτης της εταιρίας σας. Συναντηθήκαμε, μου Jiayuan τους ιδιοκτήτες της ομορφιάς Ω, θυμάστε Σας ευχαριστώ, λυπάμαι που σας ενοχλώ τόσο αργά, υπάρχει μια πράγματα που θέλω να σας απασχολήσω για την αποδοχή σήμερα το σπίτι μας, κάτι που δεν είχα πάει σε, υπάρχουν πολλά θέματα που θα ήθελα να ρωτήσω τα άτομα που είναι υπεύθυνα για την αποδοχή, μπορείτε να μου πείτε τον αριθμό τηλεφώνου nike του; Εντάξει, δεν μπορώ να θυμηθώ αχ, καλά Σας ευχαριστούμε αντίο. "

nike air max skyline κλείνω το τηλέφωνο, τότε dial-up."nike, nike Liu από τη φωλιά Ηνωμένες Πολιτείες αυτό; Και nike πρέπει να παραδώσει την ομορφιά του Jiayuan ιδιοκτητών, Το όνομά μου είναι Mu.""Ω, κα Mu, το ξέρω, nike νοσοκομείο; συνοικία κ. ξύπνιος;"Ah; "Μην το ξέρεις; κ. Ji, δήλωσε το απόγευμα σε μια βιασύνη, και έσπευσε να φύγει. Σκάλες κατά λάθος πάτησε κάτι και να πέσει κάτω από τις σκάλες. Τρίμηνο συναδέλφους κ. και εγώ μαζί, nike έστειλε στο νοσοκομείο . nike υπναλέα ακόμα να μιλάμε για να σας δώσει την αποκαλούν, σκέφτηκα ότι θα έπρεπε να το νοσοκομείο. "

"nike θέμα; Hurt πού;""Θα πρέπει να υπάρχει κίνδυνος. Ωστόσο ράμματα στο κεφάλι του, και χτύπησε το κεφάλι του ο γιατρός ζήτησε να εισαχθεί σε νοσοκομείο για παρακολούθηση. Συναδέλφους κ. Ji είπε nike θα βοηθήσει να ενημερώσει την οικογένεια, δεν ήρθα πίσω."

Related articles:

No comments:

Post a Comment